مشاوره و سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و مهاجرت
----
---
مهاجرت به قبرس

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت

اگر به دنبال یک سبک زندگی پر جنب و جوش، پویا و شهری هستید، قبرس ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اما اگر نمی‌دانید دقیقاً در چه منطقه‌ای در این کشور می‌خواهید خانه بگیرید، اجازه دهید بهترین شهرهای قبرس برای اقامت را معرفی کنیم. در ادامه این مقاله درباره موارد زیر می‌خوانید: معرفی بهترین شهرهای قبرس برای اقامت معرفی جواهر قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس

معرفی بهترین شهرهای قبرس برای اقامت

  اگر شما هم به مهاجرت به قبرس فکر می‌کنید، قطعا برایتان سوال است که بهترین شهرهای قبرس برای اقامت کدام‌اند. در بررسی این شهرها باید ابعاد مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، هزینه‌های زندگی و سیستم حمل و نقل شهری را در نظر گرفت. در ادامه این مطلب درباره این شهر‌ها و ویژگی‌های آن‌ها بحث می‌کنیم.  

نیکوزیا

برای شروع بحث درباره بهترین شهرهای قبرس برای اقامت با بخش جنوبی نیکوزیا شروع می‌کنیم. نیکوزیا مرکز تجاری و مالی جمهوری قبرس و همچنین قلب اداری آن کشور است. این شهر سرگرمی‌های عالی، زندگی شبانه پر جنب و جوش و انتخاب‌های زیادی از فعالیت‌های تفریحی را ارائه می‌دهد. این شهر ترکیبی عالی از زندگی شهری و آرامش حاشیه شهری را ارائه می‌دهد. این شهر به ساحل و دریا راه ندارد و بنابراین می‌تواند در تابستان گرم‌تر از دیگر مناطق ساحلی باشد. با این حال، مزیت عدم دسترسی به ساحل این است که گردشگران زیادی به سفر به آن مکان فکر نمی‌کنند. این موضوع نه تنها مانع شلوغی شهر نیکوزیا شده، بلکه در زمان‌هایی که مسافر زیاد است هم از گران شدن مواد غذایی، رستوران و کافه‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین در این شهر مسئله سیستم حمل و نقل عمومی ضعیف هم مطرح است و در نتیجه عموم افراد بالای 21 سال صاحب ماشین هستند.  

مهاجرت به قبرس

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت، لیماسول

اگر رویای شما این است که در کنار دریا باشید، پس باید نیم نگاهی به شهرهای ساحلی قبرس جنوبی بیاندازید. لیماسول، شهری در سواحل جنوبی قبرس بوده و حسی بسیار مدرن دارد. این شهر یکی از  مقاصد مورد علاقه مهاجران از سراسر جهان بوده و مکان‌های بسیار زیبایی دارد که ارزش دیدن دارند. منطقه Neapolis در لیماسول به عنوان مرکز شهر در نظر گرفته شده و البته ماهیتی مسکونی دارد و تمام امکانات لازم برای زندگی را در اختیار شما می‌گذارد. این شهر برای داشتن یک سبک زندگی سالم عالی است؛ چرا که امکانات زیادی را برای انواع ورزش‌ها و فعالیت‌ها از جمله گلف، کارتینگ، اسکی، دوچرخه سواری و اسب سواری ارائه می‌دهد. مسیرهای پیاده­روی زیبا و مسیرهای طبیعی فراوانی در این منطقه وجود دارد. دوچرخه‌ها در همه­جا اجاره داده می‌شوند و راهی ایده‌آل برای کاوش در شهر و فضای داخلی آن هستند.  

لارناکا

در بحث درباره بهترین شهرهای قبرس برای اقامت، لارناکا مقصدی مناسب بوده ‌و قابلیت دسترسی آسان به سایر مناطق جزیره را نیز فراهم می‌کند. لارناکا جایی است که ماجراجویی‌های قبرس برای اکثر تازه واردان آغاز می‌شود، زیرا جایی است که محبوب ترین فرودگاه قبرس در آن قرار دارد. این شهر تمام امکانات لازم برای یک زندگی راحت را ارائه می دهد، اما مانند هر مکان گردشگری، در زمستان بسیار آرام و در تابستان بسیار شلوغ می‌شود. به طور کلی، لارناکا شهری آرام‌تر و راحت‌تر بوده و در مقایسه با لیماسول یا نیکوزیا کمی ارزان‌تر است. جوامع رایج در لارناکا یونانی، انگلیسی، روس و آلمانی هستند و بیشتر از زبان انگلیسی به عنوان وسیله ارتباط بین‌المللی استفاده می‌کنند.    

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت، پافوس

پافوس یک شهر ساحلی دوست‌ داشتنی در جنوب غربی قبرس و به قول افسانه‌ها زادگاه آفرودیت است. منطقه پافوس مملو از روستاهای زیبا بوده و انتخاب بسیاری از مهاجران می‌باشد. این شهر دارای زیرساخت­های قوی بوده و امکانات رفاهی خوبی را به ساکنانش ارائه می­کند. این امکانات عبارتند از مراکز خرید، مغازه‌ها، بیمارستان‌های مدرن و دسترسی‌ های مناسب به دیگر شهرها که زندگی شهری را به نحوی برای افراد آسان‌تر کرده است. فرودگاه بین‌المللی پافوس تنها 15 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد و این منطقه با یک‌ بزرگراه به کل قبرس متصل می‌شود. نکته جالب در مورد منطقه پافوس این است که شما به دریا، تپه‌ها، جنگل‌ها و کوه‌ها در داخل کشور دسترسی دارید. حال اگر هم حومه‌ای بکر را برای سکونت دوست دارید، آکاماس منطقه‌ای لذت‌ بخش برای تحقق خواسته‌ تان است.  

معرفی جواهر قبرس شمالی

  در ادامه صحبت درباره بهترین‌ شهرهای قبرس برای اقامت هنوز به شهر کایرنیا نپرداخته‌ایم. این شهر جواهر قبرس نامیده می‌شود و یکی از زیباترین شهرهای قبرس شمالی می‌باشد. این شهر سه تا از دانشگاه‌های خصوصی قبرس شمالی را در خود جای داده و با توجه به هزینه مقرون به صرفه این مراکز، مقصد مناسبی برای دانشجویان به شمار می‌رود. این شهر بناهای گردشگری و تاریخی زیادی داشته و یکی از مقاصد محبوب مهاجران است. در ادامه معرفی شهر کایرنیا لازم است به ساخت و سازهای شهری و مدرن در این منطقه اشاره کرد. با رونق گرفتن ساخت و ساز، شهرک‌ها و ساختمان‌های مسکونی و تجاری زیادی در این شهر ساخته‌ شده‌اند که فضای مناسبی را برای خانواده و دانشجویان به وجود آورده‌اند.

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت، لیماسول

جمع‌بندی نهایی

در مقاله بالا درباره بهترین شهرهای قبرس برای اقامت صحبت کردیم. قبرس کشوری فوق‌العاده با سواحل آفتابی و‌ مکانی منحصر به فرد برای گذراندن دوران بازنشستگی است. هر دو بخش شمالی و جنوبی این کشور در فهرست بهترین مکان‌ها برای بازنشستگی بوده و از لحاظ مزایای مالی رتبه بالایی دارند. نرخ مالیات و هزینه‌های زندگی در این کشور نیز در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی کمتر است. همچنین قبرس پنجمین کشور امن دنیا بوده و مقصد بسیار مناسبی برای دانشجویان و خانواده‌هایی است که فرزندان کوچک دارند. امیدواریم این مقاله برای شما مفیده بوده باشد و بتوانید از آن به نحو احسن برای انتخاب مقصد خود استفاده نمایید.
اشتراک گذاری :
هشتگ ها :
سئوکار
نوشته های مرتبط
تحصیل در قبرس
مقالات
سئوکار

مهاجرت تحصیلی به قبرس

ممکن است خیلی از شما دانشجویان و دانش آموزان درباره مهاجرت تحصیلی به قبرس فکر کرده باشید. در اصل قبرس یکی از کشورهایی است که تعدادی از دانشگاه‌های رنک دنیا را داشته و مقصد مناسبی برای دانشجویان بسیاری از رشته‌ها
ادامه مطلب »
اقتصاد قبرس
مقالات
سئوکار

اقتصاد قبرس

قبرس و یا جمهوری قبرس، کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه و غرب قاره آسیا می‌باشد. اگر برایتان سوال است باید بگوییم که مشکلات زیادی بین قبرس شمالی و‌ قبرس جنوبی وجود داشت اما پس از مدتی اقتصاد قبرس شمالی
ادامه مطلب »
اجاره خانه در قبرس
مقالات
سئوکار

اجاره خانه در قبرس شمالی

فوربس قبرس شمالی را به عنوان بهترین مکان در جهان برای سرمایه‌گذاری در املاک ساحلی معرفی می کند. سرمایه‌گذاری و اجاره خانه در قبرس شمالی نسبت به همتایان خود در اسپانیا، پرتغال، یونان، فرانسه یا ایتالیا مقرون به صرفه تر
ادامه مطلب »
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

درخواست مشاوره
مشاوره و سرمایه گذاری

شما میتوانید با وارد کردن شماره تماس خود همین الان، درخواست مشاوره خود را ثبت نمائید.

و همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت و جواب اعتماد خود را کسب نمائید.

با تشکر فراوان