مشاوره و سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و مهاجرت
----
---
اجاره خانه در قبرس

اجاره خانه در قبرس شمالی

فوربس قبرس شمالی را به عنوان بهترین مکان در جهان برای سرمایه‌گذاری در املاک ساحلی معرفی می کند. سرمایه‌گذاری و اجاره خانه در قبرس شمالی نسبت به همتایان خود در اسپانیا، پرتغال، یونان، فرانسه یا ایتالیا مقرون به صرفه تر است. فرصت‌های شگفت‌انگیزی با اجاره ملک در این‌ کشور برای شما به وجود می‌آید که در ادامه به تبیین آن‌ها می‌‌پردازیم. در این مقاله درباره موارد زیر بحث می‌کنیم. مزایای اجاره خانه در قبرس شمالی فرآیند اجاره آسان

اجاره خانه در قبرس

مزایای اجاره خانه در قبرس شمالی

املاک زیادی برای اجاره در قبرس وجود دارد و قسمت شمالی دارای انتخاب گسترده‌ای از انواع ملک در شهرها و حاشیه آن‌ها است. بسیاری از افرادی که به طور دائم به قبرس شمالی نقل مکان می‌کنند‌، در ‌ابتدا‌ اجاره خانه در قبرس شمالی را به خرید خانه در قبرس ترجیح می‌دهند. با مشکلات اخیر ناشی از کووید-19 بازار اجاره شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. به طوری که صاحبان املاک در قبرس شمالی تصمیم گرفتند ویلاها و آپارتمان های خود را در سال 2020 اجاره بدهند و در کشورهای حال حاضر خود ساکن بمانند.  

1.     تعیین محل زندگی

مزیت دیگر اجاره خانه در قبرس شمالی کمک به تعیین منطقه‌ای است که ممکن است بخواهید به طور دائمی در آن ساکن شوید. همه ما گاهاً ایده‌هایی در مورد محل زندگی‌مان داریم، اما ممکن است وقتی که در آن محل زندگی می‌کنیم، در نهایت برعکس این احساس را داشته باشیم و از آن‌ راضی نباشیم.  

2.     انواع ملک

انواع ملک نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در نظر گرفت. هنگامی که به ملکی برای اجاره نگاه می کنید، ممکن است عاشق یک ویلای زیبا 4 خوابه با استخر خصوصی، گرمایش مرکزی و باغ بزرگ شوید. اما در واقعیت، آیا به چیزی به این بزرگی با این حجم از بودجه نیاز دارید؟ یا اینکه یک خانه ییلاقی 3 خوابه با یک باغ پاسیو کوچک و استخر مشترک برایتان بهتر است؟ هنگام اجاره ملک در قبرس شمالی، یک دوره زمانی برای تعیین نوع ملکی که ممکن است بخواهید به صورت تمام وقت در آن زندگی کنید، دارید.  

3.     هزینه‌های اجاره خانه در قبرس شمالی

از‌ دیگر مزایای اجاره خانه در این کشور این است که هزینه زندگی در قبرس شمالی به طور قابل توجهی کمتر از انگلستان یا بیشتر نقاط اروپا است. البته ممکن است برق و گاز کمی گران باشد که این موضوع با توجه به بحران انرژی در دنیا اتفاق عجیبی نیست. با این‌ ‌حال بسیاری از موارد دیگر مانند هزینه آب، مالیات شورا و.. بسیار کمتر از سایر نقاط جهان هستند. در جزیره منابع گازی وجود ندارد و اکثر خانوارها دارای مخازن گاز برای گرمایش و پخت و پز هستند. البته نوشیدن از آب اصلی توصیه نمی‌شود، اما آب به راحتی از مغازه‌ها با قیمت بسیار مناسب در دسترس است. به طور کلی هزینه اجاره در شهرک‌ها به نسبت شهرها بالاتر است و بافت شهر‌ کمی قدیمی می‌باشد.  

فرآیند اجاره آسان

اجاره خانه در قبرس

  اجاره خانه در قبرس شمالی یک فرآیند نسبتا آسان است و عمدتاً از طریق توسعه دهندگان یا نمایندگان املاک انجام می شود. مدت معمول اجاره بلندمدت قبرس شمالی از 6 ماه تا 1 سال شروع می شود و سپس به طور مداوم قابل تمدید است. ثبت خود قرارداد اجاره در حال حاضر به طور کلی توسط مستاجر انجام می‌شود که باید در اداره مالیات محل صورت گیرد. همچنین هزینه ثبت قرارداد اگر به پوند استرلینگ باشد، 13% قرارداد اجاره و اگر به لیر ترکیه باشد، 8% قرارداد اجاره می‌باشد. این درصد همچنین بر مالیات ماهانه اضافی اعمال می‌شود، که به تمام اجاره‌ها، تعطیلات بلند مدت یا کوتاه مدت تعلق می‌گیرد. شما با اجاره خانه در قبرس شمالی نمی‌توانید اقامت دائم این کشور را کسب کنید و نهایتا ۶ ماه اقامت به شما تعلق می‌گیرد. همچنین لازم است بدانید که در این کشور خانه‌ها را نمی‌توان رهن کرد و برای اجاره خانه هم پیش پرداختی گرفته نمی‌شود. به جای آن کل مبلغ اجاره یک سال یا شش ماه را باید یک‌جا پرداخت کرد. البته این موضوع به توافق میان صاحب‌خانه و مستاجر بستگی دارد و ممکن است بتوانید آن را با جلب رضایت صاحب‌خانه در‌ دو مرحله پرداخت کنید.

اجاره خانه در قبرس

جمع‌بندی نهایی

  اجاره خانه در قبرس شمالی، این کشور بکر و پر آرامش، یکی از انتخاب‌های افرادی است که در آن‌جا تحصیل می‌کنند و یا به تازگی قصد مهاجرت به آن‌جا را دارند. عموم خانه‌ها با وسایل اصلی و بزرگ به افراد اجاره داده می‌شوند. منظور از وسایل اصلی، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و.. است. البته گاهاً ممکن است وسایل جزئی دیگری نیز در‌ خانه‌ها بسته به نوع املاک وجود داشته باشد. اجاره خانه در این کشور به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که دقیقا چه نوعی از ملک در کدام‌یک از شهرها برای شما مناسب‌تر است. امیدواریم مطالب بالا در رابطه با قبرس شمالی برای شما مفید بوده باشد.
اشتراک گذاری :
هشتگ ها :
سئوکار
نوشته های مرتبط
تحصیل در قبرس
مقالات
سئوکار

مهاجرت تحصیلی به قبرس

ممکن است خیلی از شما دانشجویان و دانش آموزان درباره مهاجرت تحصیلی به قبرس فکر کرده باشید. در اصل قبرس یکی از کشورهایی است که تعدادی از دانشگاه‌های رنک دنیا را داشته و مقصد مناسبی برای دانشجویان بسیاری از رشته‌ها
ادامه مطلب »
اقتصاد قبرس
مقالات
سئوکار

اقتصاد قبرس

قبرس و یا جمهوری قبرس، کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه و غرب قاره آسیا می‌باشد. اگر برایتان سوال است باید بگوییم که مشکلات زیادی بین قبرس شمالی و‌ قبرس جنوبی وجود داشت اما پس از مدتی اقتصاد قبرس شمالی
ادامه مطلب »
مهاجرت به قبرس
مقالات
سئوکار

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت

اگر به دنبال یک سبک زندگی پر جنب و جوش، پویا و شهری هستید، قبرس ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اما اگر نمی‌دانید دقیقاً در چه منطقه‌ای در این کشور می‌خواهید خانه بگیرید، اجازه دهید بهترین شهرهای قبرس
ادامه مطلب »
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

درخواست مشاوره
مشاوره و سرمایه گذاری

شما میتوانید با وارد کردن شماره تماس خود همین الان، درخواست مشاوره خود را ثبت نمائید.

و همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت و جواب اعتماد خود را کسب نمائید.

با تشکر فراوان