مشاوره و سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و مهاجرت
----
---
اجاره خانه در قبرس ناشاهوم

اجاره خانه در قبرس

در این نوشتار سعی داریم درباره اجاره خانه در قبرس با شما مطالبی در میان بگذاریم. بسیاری از ایرانیانی که به قبرس شمالی مهاجرت می کنند، عمدتا دانشجو یا کارگرانی هستند که برای تحصیل کار و مدارک دانشگاهی به آنجا رفته اند. مسلما در ابتدای ورود به این جزیره خوش آب و هوا امکان خرید ملک نیست. لذا بسیار مهم است کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، به جای خرید ملک در قبرس، اطلاعات خوبی درباره اجاره خانه ها در قبرس شمالی داشته باشند.  

اخذ اقامت با اجاره خانه در قبرس چگونه است؟

قبل از ورود به بحث اجاره خانه در قبرس اجازه بدهید، به یکی از پرتکرار ترین سوالات در زمینه مهاجرت به قبرس با شما صحبت کنیم. آیا اخذ اقامت با اجاره خانه امکان پذیر است؟ معمولا پاسخ کارشناسان ما این است که شما می توانید با به صورت محدود در قبرس اخذ اقامت داشته باشید به شرط این که خانه ای به اجاره خود در آورید. بدین معنی که اقامت شما تنها به مدت شش ماه خواهد و پس از آن دیگر این اقامت شارژ نخواهد شد. در واقع شما می بایست طی شش ماه به دنبال راه کارهایی باشید که بتوانید اقامت دائم در این جزیره را بگیرید. ناگفته نماند، متاسفانه قبرس مانند ترکیه با اجاره خانه نمی توان اقامت طولانی مدت را اخذ کرد.

خانه های اجاره ای در قبرس شمالی چگونه است ؟

اجاره خانه در قبرس شمالی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به نیاز مهاجر می توان آن را طبقه بندی  کرد. املاک و مستغلات در قبرس شمالی به انواع مختلفی قابل تقسیم است . مانند؛ اجاره سوئیت، یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، ویلایی، ویلایی نیمه مستقل و پنت هاوس. گفتنی است، مهاجران می توانند این انتخاب را نیز داشته باشند که در شهرک مستقر شوند یا در شهر سکونت بگیرند.  

خانه های اجاره ای در قبرس و وسایل خانه

خانه های اجاره ای در قبرس با وسایل کرایه داده می شود.  منظور از وسایل برخورداری از برخی از وسایل ضروری و مهم است مانند، مبلمان، یخچال، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز، تخت ، تلویزیون ، میز ناهارخوری ، کولر گازی، پرده در اتاق خواب ها و نشیمن و پذیرایی و از این دست موارد. در برخی از خانه ها وسایل بیشتری نیز به اجاره داده می شوند اما به صورت عمومی وسایلی که ذکرشان رفت، به اجاره می رود.

اجاره خانه در قبرس ناشاهوم

هزینه اجاره ی خانه در قبرس چگونه است؟

هزینه اجاره خانه در قبرس شمالی به موقعیت ملک در شهر و جزیره بستگی دارد. معمولا هزینه کرایه در شهرها در مقایسه با شهرک ها کمتر است. به عنوان مثال، در شهر فاماگوستا نرخ کرایه ، کمتر از شهرک های ساحلی است. معمولا خانه ها در لانگ بیچ و اسکله گران تر هستند. لطفا به فهرستی که برایتان در نظر گرفته ایم ، توجه بفرمایید!
  • اجاره خانه در قبرس به صورت سوئیت: بین هزار و پانصد تا دو هزار لیر،
  • کرایه خانه در شهرک و به صورت سوئیت: دست کم دویست و پنجاه پوند،
  • اجاره خانه یک خوابه در شهر : بین هزار و هشتصد تا دو هزار و پانصد لیر،
  • کرایه خانه یک خوابه در شهرک: دست کم سیصد پوند،
  • اجاره خانه دو خوابه در شهر: بین دو هزار و سیصد تا سه هزار لیر ،
  • کرایه خانه دو خوابه در شهرک : دست کم سیصد و پنجاه پوند.
نرخی که در فهرست بالا مشاهده می کنید، حداقل اجاره خانه در قبرس است. کرایه خانه در قبرس نیز به صورت یک ساله است اما در این جزیره شما نمی توانید خانه ای را رهن کنید. علاوه براین، پولی به عنوان پیش پرداخت از شخص اجاره کننده گرفته نمی شود. جالب این که در شهرهای قبرس مستاجر می بایست کل مبلغ اجاره را یک جا و یا به صورت شش ماه به مالک خانه بپردازد. ضمنا بهای اجاره خانه همیشه بر مبنای سیزده ماه است. اما عملا مستاجر تنها می تواند دوازده ماه در خانه اقامت داشته باشد. این یک ماه اضافه برای این است که مالک مطمئن شود، به وسایل خانه آسیبی وارد نشده باشد. اگر همه وسایل خانه سالم باشند، مبلغ اضافه برگردانده خواهد شد.

شارژ ساختمان در قبرس شمالی

علاوه بر اجاره خانه در قبرس شما می بایست برای ساختمانتان نیز شارژ بپردازید. معمولا تمامی خانه ها در قبرس باید شارژ ساختمانی بپردازند. خانه هرچه لوکس تر و در منطقه بهتر واقع شده باشد، شارژ بیشتری خواهد داشت.
اشتراک گذاری :
هشتگ ها :
سئوکار
نوشته های مرتبط
تحصیل در قبرس
مقالات
سئوکار

مهاجرت تحصیلی به قبرس

ممکن است خیلی از شما دانشجویان و دانش آموزان درباره مهاجرت تحصیلی به قبرس فکر کرده باشید. در اصل قبرس یکی از کشورهایی است که تعدادی از دانشگاه‌های رنک دنیا را داشته و مقصد مناسبی برای دانشجویان بسیاری از رشته‌ها
ادامه مطلب »
اقتصاد قبرس
مقالات
سئوکار

اقتصاد قبرس

قبرس و یا جمهوری قبرس، کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه و غرب قاره آسیا می‌باشد. اگر برایتان سوال است باید بگوییم که مشکلات زیادی بین قبرس شمالی و‌ قبرس جنوبی وجود داشت اما پس از مدتی اقتصاد قبرس شمالی
ادامه مطلب »
مهاجرت به قبرس
مقالات
سئوکار

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت

اگر به دنبال یک سبک زندگی پر جنب و جوش، پویا و شهری هستید، قبرس ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اما اگر نمی‌دانید دقیقاً در چه منطقه‌ای در این کشور می‌خواهید خانه بگیرید، اجازه دهید بهترین شهرهای قبرس
ادامه مطلب »
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

درخواست مشاوره
مشاوره و سرمایه گذاری

شما میتوانید با وارد کردن شماره تماس خود همین الان، درخواست مشاوره خود را ثبت نمائید.

و همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت و جواب اعتماد خود را کسب نمائید.

با تشکر فراوان