مشاوره و سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات و مهاجرت
----
---
کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت نیازمند شناخت دقیق در قوانین کشور مقصد و شرایط فعلی شماست. از آن چه که مهاجران به نیت و مقاصد خاصی کشور خود را ترک می کنند، پیدا کردن کم هزینه ترین کشور می تواند متفاوت باشد. این مقاله ناشاهوم قصد دارد شما را با برخی نکات آشنا نماید.  

آیا امکان مهاجرت با هزینه کم وجود دارد؟

چنانچه به دلیل بودجه محدودی که دارید، به دنبال پیدا کردن کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت هستید، باید به این موارد توجه داشته باشید. مثلا پیدا کردن کشورهای آسیایی و حتی واقع در اروپا نیز می تواند با بودجه شما هماهنگ باشد. این کشور ها از نظر هزینه جاری زندگی می تواند در نسبت با دیگر کشورها کمی ارزان تر باشد به عنوان مثال،قبرس، هند،اوکراین و دیگر کشورها از این دست. همانطور که می دانید، انتخاب شیوه های مهاجرتی کم هزینه با گرفتن ویزای تحصیلی، ازدواج و شغلی بسیار کمک می کند تا شما یک راه مطمئن برای مهاجرت پیدا کنید. در تعریف کشورهای ارزان باید گفت، در این نوع کشورها هزینه های درس خواندن، خرید یا اجاره خانه، حمل و نقل، غذا و … در نسبت با دیگر کشورها ممکن است هزینه های کمتری داشته باشد. ­از همین رو، مبلغ و سرمایه خود را با هزینه های جاری در کشور هدف مورد بررسی قرار دهید تا به بهترین تصمیم برسید.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت و بررسی شرایط اقتصادی و اجتماعی

برای رسیدن به کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت لازم است که شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور هدف را مورد بررسی دقیق قرار دهید. ما در این قسمت، به برخی از این کشورها اشاره می کنیم.

هند

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت، می تواند در آسیا باشد . هند یکی از کشورهای است که هزینه جاری زندگی در آن پایین نگه داشته شده است. مثلا شما با پرداخت هزینه بسیار کمی می توانید اتوریکشا سوار شوید. خدمات درمانی و انواع مواد غذایی در این کشور نسبت به دیگر ممالک بهتر ارزیابی شده است . التبه در نظر داشته باشید که هند یک کشور پرجمعیت محسوب می شود و پیدا کردن یک شغل مناسب دردسرهای خاص خود را دارد.

مکزیک

مکزیک نیز مورد خوبی برای کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت به شمار می رود. اگر قصد دارید به قاره امریکا بروید و از آنجا به کشور دیگری در همان قاره رحل اقامت بیفکنید، مکزیک گزینه خوبی است. مثلا هزینه زندگی در مکزیک هفتصد دلار محاسبه شده است. چنانچه فردی بتواند در این کشور به یک حقوق پایدار و درآمد متوسطی برسد، خواهد توانست در آن کشور به خوبی زندگی کند. شایان ذکر است، مکزیک از جهت اقتصادی یک کشور با ثبات معرفی شده است و خوشبختانه مردم آن از یک زندگی طبیعی و دور از تورم برخوردار هستند. معمولا همه در یک سطح قرار دارند و اختلاف طبقاتی زیادی در آن دیده نمی شوند. لذا یک فرد با داشتن یک زندگی متوسط قادر به گذران زندگی می باشد.

اوکراین

اگر در اروپا به دنبال کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت می گردید، اوکراین گزینه خوبی است. در بین کشورهای قاره سبز، اوکراین از شرایط بهتری برخوردار است. ( التبه تا قبل از جنگ با روسیه ) البته درآمدهای شغلی نیز در این کشور پایین برآورد شده است و می توان ادعا کرد که حقوق یک کارمند یا کارگر اوکراینی یک چهار حقوقی است که در دیگر کشورها دریافت می کنند.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

قبرس

قبرس یکی از کشورهایی است که برای زندگی و به ویژه برای تحصیل مناسب می باشد. قیمت مسکن نسبت به سایر کشورهای اروپایی، در این کشور قابل قبول است. بنابراین می توانید با خرید ملک در قبرس اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

 ترکیه

در بین کشورهای همسایه نیز کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت ترکیه است. شما با داشتن کمترین مبلغ موفق به گرفتن اقامت شوید. اگر سرمایه شما شصت و پنج هزار یورو می باشد، اقامت خوبی در ترکیه خواهید داشت.

فرانسه

در بین کشورهای معروف و محبوب، فرانسه نیز می تواند عنوان کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت را یدک بکشد. معدل هزینه تحصیل در این کشور ایده آل تقریبا سیصد یورو می باشد. اگر دانشجویی موفق به اخذ بورسیه نیز شود، تحصیل او در این کشور رایگان خواهد شد. البته برای این که بتوانید در این دانشگاه ها بورسیه بگیرید، لازم است حتما به زبان فرانسه تسلط داشته باشید. در ادامه به کاستاریکا ( واقع در آمریکای مرکزی) ، مجارستان، آلمان، دومینیکا و لهستان از جمله کشورهایی هستند که به عنوان کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت یاد می شوند.
اشتراک گذاری :
هشتگ ها :
سئوکار
نوشته های مرتبط
تحصیل در قبرس
مقالات
سئوکار

مهاجرت تحصیلی به قبرس

ممکن است خیلی از شما دانشجویان و دانش آموزان درباره مهاجرت تحصیلی به قبرس فکر کرده باشید. در اصل قبرس یکی از کشورهایی است که تعدادی از دانشگاه‌های رنک دنیا را داشته و مقصد مناسبی برای دانشجویان بسیاری از رشته‌ها
ادامه مطلب »
اقتصاد قبرس
مقالات
سئوکار

اقتصاد قبرس

قبرس و یا جمهوری قبرس، کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه و غرب قاره آسیا می‌باشد. اگر برایتان سوال است باید بگوییم که مشکلات زیادی بین قبرس شمالی و‌ قبرس جنوبی وجود داشت اما پس از مدتی اقتصاد قبرس شمالی
ادامه مطلب »
مهاجرت به قبرس
مقالات
سئوکار

بهترین شهرهای قبرس برای اقامت

اگر به دنبال یک سبک زندگی پر جنب و جوش، پویا و شهری هستید، قبرس ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اما اگر نمی‌دانید دقیقاً در چه منطقه‌ای در این کشور می‌خواهید خانه بگیرید، اجازه دهید بهترین شهرهای قبرس
ادامه مطلب »
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

درخواست مشاوره
مشاوره و سرمایه گذاری

شما میتوانید با وارد کردن شماره تماس خود همین الان، درخواست مشاوره خود را ثبت نمائید.

و همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت و جواب اعتماد خود را کسب نمائید.

با تشکر فراوان